lördag 1 september 2012

Ge Bara!!!

Jag skulle skriva igår på kvällen men de blev lite sent så här kommer gårdagens grejer.!

Nå pågrund av att jag får först imoron min nya telefon så¨har jag ingen bild material och det har varit lite svårt att göra någon statistik över min träning och alla kalorier ,proteiner, kolhydrater och fetter jag har ätit. Men ska nog få de fixat.

Joo nå nu tänker jag skriva hit min träning fast de här programme stöder inte mina ider om hur det borde se ut :D

31.8.2012 Träningspass

Här kommer nu alla rörelser jag gjorde och videon hur man gör dom. Men de är inte jag som är i videorna.

                     

  1. Bent over row   5 sets       10  reps       30kg                                                                                                                                                             




2. Dead lift      5 sets       15 reps      50 kg



3. Singel dumbell curl (biceps)      
                          4 sets   10 reps (per arm)  10kg



4.Barbell wrist crul        4 sets      15 reps      5kg





5.Barbell shrug        5  sets      15 reps       40 kg





6.Wide grip pull downs    5 sets   10 reps     40kg






Nåja här kom en massa videon. Jag vet att ni skulle ha villa sätt när jag gör dem , men de blir till nästa träning. Jag gjorde ännu magmuskler efter de där rörelserna och den rörelsen kan man välja helt själv, föreslår att göra snäda magmuskler. Kan ta upp dem en annan gång så får ni tips till de också. Ni som läser det här skall inte göra samma träningar som jag för alla människor är olika och det här är bara för att om ni undrar hur man gör någon rörelse och visar bara att jag gör också något :D

Maten tänker jag inte tillägga från går dagen, för jag räkna inte alla kalorier o.s.v jag åt, men åt mycket mera än normalt och har ganska bra fiilis idag. Lite musklerna sjuka men annors positiv fiilis ! Om de förekommer frågor så kommentera modigt bara :)

Här tränar en av mina favorit skådisar! Han gör wide grip pull up  ;) jag klarar inte ännu av de där samma! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar