lördag 15 september 2012

Hunger games

Flera säkert undrar varför jag inte har skrivit här på en hel vecka. Ärligt sagt så har jag inte haft råd. Njutningen att leva har varit ganska skiit, när ända man äter på en dag är några skivor vitt bröd. Då har man just orkan att jobba 6 timmar på jobbet. Huvudvärk, svaget och mentalt illanmående drabbar ner på en människa.

Men efter två veckor ser jag ett litet ljus igen när lönen kommer och man kanske får fixat åt sig gym korte och mat åt sig. Tackar mina vänner och min flickvän för att både stöda mig med mat och de mentala grejerna. Om jag får mat den här veckan ordentligt så kanske jag gör hemma träning, men får se vad kontot säger.

Ville inte först skriva de här pågrund av att man skämms, men jag skall ju vara ärlig över min träning och ville inte hitta på någon dum orsak till er läsare varför jag inte tränar. Kanske ja stiger upp från döden och börjar leva normalt snart.

Hörs under nästa vecka! Slösa inte bort era pengar på onödigt när ni kan sätta de på er hälsa! ADIOS!

1 kommentar: