lördag 8 september 2012

Home workout

Nu slog kroppen lite backen på. Jag fick flunssa och regel nummer ett i träning är att träna inte när du är sjuk eller dina muskler har inte återhämta sig. Nu måste jag kämpa mot skolornas bakterier före jag kan fortsätta min träning.

Dessutom så är min ekonomiska situation inte den bästa nu så jag kommer att skaffa gym kort först nästa månad. Men de här stoppar mig inte från att träna så nu blir de hemma träning den här månaden. Berättar mera om min hemma träning när jag blivit frisk. Under tiden kan ja planera träningsprogram åt min flickvän och hennes bror.

Min flickvän kommer att ha ett liknande program som jag men kanske hennes önskemål tar lite mera över där. Alltså händer rumpa och mage. Kan sätta in hennes program när de är färdigt och hon ger lov till de, vilket jag tror att inte kommer att vara ett problem. Men tjejer hör och häpna hon ska äta massor med kalorier den följande månaden ;) alla tjejers dröm :D Senare får ni se hur kalorier kan vara bra också.

Allt för mig idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar